تتلو مسائل مطرح شده در اثر جدید یاس را به خود گرفته است


همان طور که می‌دانید به تازگی تازه‌ترین اثر یاس به نام «بغض یعنی» با همراهی آمین منتشر شده است و یاس در این آهنگ به انتقاد از محدودیت‌های موجود در موسیقی داخل کشور پرداخته است.

اخیرا امیر تتلو اظهارات قابل توجهی در مورد اثر جدید یاس داشته است و مخاطب حرف‌های یاس در این آهنگ را خود دانسته است. از آنجایی که به تازگی اخبار ۲۰:۳۰ ار شبکه‌ی دو سیما گفتگوی کوتاهی با تتلو را در مورد آهنگ «انرژی هسته‌ای» پخش کرده است باعث شدت گرفتن این سوء تفاهم‌ها شده است.

تتلو  در اینستاگرامش نوشت: «دوستامون همه‌‌ی آمریکا و خارج را کنسرت می‌گذراند و کلی پول درمی‌آورند و می‌آیند این جا هم به عنوان مهمان می‌روند کنسرت و عشق و حال و ناراحتم می‌شوند.
اسم سال ۹۴ را سال مفت بری می‌گذارم. این آخر سالی همه ما را مفت بری کردند حتی این آخر سالی ولی عیب نداره ناز شصت‌شان!»

جملات تتلو به غیر از اشاره به آهنگ یاس، به اخبار ۲۰:۳۰ نیز مربوط می‌شود چرا که بعد از پخش گفتگوی تتلو در اخبار اعلام شد که آهنگ انرژی هسته‌ای باید توسط هنرمند بهتری خوانده می‌شد.

یاس نیز در جواب اتفاقات پیش آمده جوابیه‌ای منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:

اگر این پُست رو می گذارم به این دلیل است که نمی خواهم زیر پست های من کل کل باشد و ترجیح میدهم آدم‌های بیدار و به دور از حاشیه های بی اساس، بیان و دور هم جمع شویم وگرنه این همهمه‌ای که ایجاد شده واقعا نیازی به توضیح ندارد و خیلی کودکانه است و تنها اتفاقی که افتاد آن رفقایی که دنبال ایجاد تفرقه هستند به هدفشان رساند.

کاش ایشان اولش با خودم صحبت می کرد و به حرف کسانی که بهش “جو دادند” گوش نمی کرد. ما خودمان با هم رفیق بودیم و دورادور هم از طریق دوستای مشترکمان جویای حال هم بودیم. اخبار بیست و سی ایشان را دیشب نشان داد و من یک ماه پیش این تکست را نوشتم و ربطی به هم ندارد. منتها یک عده آمدند و برای ایجاد تفرقه، این دو اتفاق همزمان را (موزیک من و نشان دادن ایشان در اخبار) به هم مرتبط کردند که در نهایت ایشان هم تحت تأثیر آن حرف ها قرار گرفت. و آن پست ها را گذاشت و منجر شد به این همهمه ها و این قضیه مثل این می‌ماند که شما توی یک جمع بگویید “انگار واسه بالا رفتن وجود داره یه راه، بمال” و بعد یک نفر از بین همه بلند شود بگوید “با من بودی؟”
من همیشه روی تویتر موزیک هایی که از ایشان دوست داشتم را به اشتراک گذاشتم. از انتقاد هایی که به نحوی به ایشان می‌شد دفاع کردم و این را حتی طرفداران خودش هم می‌دانند و حتی زمانی که ایشان دستگیر شد من هم پستی در تویتر گذاشتم که ازش دفاع کردم.

نظرت چیه...؟

