امیر دیوا: کسى خونش رنگى تر از بقیه نیست/آلبوم جدیدم مجوز می‌گیرد


به نقل از موسیقی ما امیر دیوا که به تازگی و بعد از مدت‌ها تک آهنگ جدید خود تحت عنوان «برو» را منتشر کرده است اعلام کرده که آلبوم جدید و بی‌کلامش مراحل نهایی دریافت مجوز را طی می‌کند.

امیر دیوا در این باره به موسیقی ما گفت: «در تلاشیم که هر چه زودتر روند اخذ مجوزهای آلبومم طی شود وبه زودی آلبوم را منتشر خواهیم کرد. باتوجه به شرایط کنونی و تامل مدیران فرهنگی با هنرمندان حوزه موسیقی، به نظر می‌رسد هر چه زودتر روند اداری اخذ مجوز فعالیت های من در بازار رسمی موسیقی کشور نیز فراهم شود و بتوانم آثارم را در بازار موسیقی کشور منتشرکنم.»

امیر دیوا با انتشار یادداشتی در اینستاگرامش، ضمن حمایت از گفته‌های سیروان خسروی نوشت:

من موافق ممنوعیت براى هیچ هنرمندى نیستم ولى نباید فرق گذاشت بین آدم‌ها. همان طور که می‌دانید من شخصا یک سال و نیم است که مجوز بخش موسیقى آلبوم بى کلام خودم (حرکت اول) را گرفتم و از همان موقع حراست من را ممنوع فعالیت اعلام کرده و هیچ جوابى هم نمی‌دهد، فقط می‌گویند توکل کن به خدا… آخر این که نشد جواب لااقل بگویید چرا؟ بگویید تا کى؟
همه‌ی آن‌هایى که هم زمان با من دستگیر شدن و مثل من جریمه شدند ممنوعیتشان که برداشته شده هیچ بهشان جایزه هم می‌دهند تازه آن‌ها جرمشان این بوده که مثلاً با آقاى داریوش یا خانم گوگوش کار کردن ولى جرم من همکارى با بچه هاى همین خاک بوده که سیاسى هم نبوده‌اند. تا کى قرار است بین آدم‌ها فرق گذاشته شود اگر قانون است برای همه است کسى خونش رنگى تر از بقیه نیست.
اگه هنرمندان‌مان دونه دونه دارند پر می‌کشند پشت سرشانم نگاه نمی‌کنند مشکل از همین سیاست‌هاى نا عادلانه است. من تا به امروز حتى یک ساعت از این کشور بیرون نبودم و در تمام زندگی‌ام هم کلا یک موزیک ویدئو داشتم که مربوط به سال ٨٩ بوده و بعد از آن هیچ فعالیت ماهواره‌اى نداشتم. حتى در دو سال گذشته تک آهنگ هم از خودم پخش نکرده بودم تا دیشب که دیگر دیدم اگر این هم پخش نکنم خفه می‌شوم.
بد یا خوب من اینجا به دنیا آمدم، تحصیلات موسیقی‌ام در دانشگاه‌هاى همین خاک بوده… کار دیگه‌اى هم بلد نیستم جاى دیگر هم ندارم ایستادم زحمت کشیدم الان هم حقم را می‌خواهم نه بیشتر نه کمتر!
یکى از استادانم حرف قشنگى می‌زد می‌گفت ناراحت نباش که بهت می‌گویند زیر زمینى زیر زمینى و برای این نمی‌گذارند بیایی روی زمین که اختلاف سطح موسیقیت با رو زمینی‌ها حس نشود می‌گفت شما با یک آدم قد بلند بخواهى عکس بگیرى و ضایع نشى یا باید بروى روی چهارپایه یا باید ازش بخواهى در یم چاله بایستد. این‌ها تصورات شما است و الا ما کوچک تمام هنرمندان هستیم جای کسی هم نمی‌خواهیم تنگ کنیم خدا را شکر ما از همین زیر زمین صدایمان می‌رسد بالاخره ما هم می‌آییم روی زمین و بالاخره تو کوچه‌ی ما هم عروسى می‌شود ولى شما با وجدان خودتان می‌خواهید چه کار کنید؟

نظرت چیه...؟

