علی اوج: پیشرو به هدف و ایده من احترام نمی‌گذارد!


این طور که پیداست رضا پیشرو و علی اوج دوتا از هنرمندان قدیمی موسیقی رپ که با یکدیگر برادر نیز هستند در مورد فعالیت موسیقی‌شان با یکدیگر تفاهم ندارند. در حالی که این روزها این دو رپکن از اتحاد بین هنرمندان دم می‌زنند اما هر کدام لیبل مختص به خود را تشکیل داده‌اند. مدتی پیش پیشرو نام «ریل» را برای لیبل خود برگزید و امروز علی اوج، لیبل شخصی خود را تحت عنوان «اوجی» به راه انداخته است. در ادامه توضیحات و دلایل اوج برای راه اندازی این لیبل را بخوانید:

لیبل اوجی به زودی راه می‌افتد، هنرمندان و آهنگسازان این لیبل هم در آینده نزدیک معرفی می‌کنم. اتحاد چیزی است که باید خودم با بکس خودم درست کنم اول از همه، داستان اینجاست که پیشرو به هدف و ایده من احترام کامل نمی‌گذارد چون سلیقه و ایده های مختص به خودش را دارد. نه تنها پیشرو بلکه اکثر رپکن‌های فارسی هم احترام نمی‌گذارند، من هم تصمیم دارم که انفرادی کارایی را انجام دهم و دوست دارم هرکس کار خودش را کند. از پیشرو هم ممنونم بابت همه روزهایی که به من دلگرمی داد اما برادری‌مان پا برجاست چون از خون هم هستیم و روزهای باحال زیادی داشتیم و جفت‌مان سال ۷۹ اولین آهنگ‌مان را با هم خواندیم، پس دوست ندارم به او بی احترامی شود. نشان می‌دهم که اوجی چیکار می‌کند.

نظرت چیه...؟

