لیتو: برای گروه ونتوز آینده‌ی خوبی را می‌بینم


Leito
بهزاد لیتو این روزها به غیر از کار روی مجموعه‌ی جدیدش یعنی آلبوم «۲۳» که طبق اعلام قبلی قرار است آبان‌ماه امسال منتشر شود روی چند آثار دیگر از پروژه‌های مختلف کار می‌کند و در آلبوم‌های دیگر هنرمندان نیز همکاری داشته است.
او در آلبوم آینده‌ی عرفان یعنی آلبوم «خداحافظی» و همچنین در مجموعه‌ی جدید خلسه با نام «یادگاری» حضور خواهد داشت و همین طور یک تک آهنگ در مجموعه‌ی آینده‌ی کمپانی ۱۳ یعنی آلبوم «آمپول» خواهد داشت که با همکاری گروه ونتونز (Wantons) انجام شده است. لیتو از همکاری با این گروه ابراز خرسندی کرده است.
در ادامه صحبت‌های لیتو در مورد آثار آینده‌اش را بخوانید:
مشغول ضبط یک سری پروژه هستم. به غیر از آلبوم خودم، روی چند ترک در آلبوم عرفان و همچنین آلبوم خلسه کار می‌کنم و از طرفی هم در آلبوم «آمپول» با گروهی که از نظر من خیلی‌ با استعداد هستند و آینده‌ی خوبی را برایشان می‌بینم، گروه ونتونز همکاری می‌کنم. دم تک تکتان گرم که همیشه با من هستید.

نظرت چیه...؟

