رقیب‌های قدیمی، دوست‌های صمیمی!


MJ & Owj
دیروز یک اتفاق بسیار خوب افتاد. رقیب‌های چندین و ساله‌ی رپ فارسی کدورت‌ها را کنار گذاشتند و به ستایش یکدیگر پرداختند.
این اتفاق با پیش‌قدم شدن علی ناصری ملقب به اوج، برادر رضا ناصری (پیشرو) انجام گرفت و با مهمان نوازی سهراب ام جی، یکی از اعضای قدیمی گروه زدبازی ادامه پیدا کرد. بعد از همنشینی و گپ دوستانه بین این دو هنرمند عکس بالا به همراه نظراتی از هر دو طرف منتشر شد که نوید از ادامه دار بودن از صمیمیت می‌دهد. البته شکم‌تان را صابون نزنید چون فعلا همکاری در راه نیست! در ادامه نظرات تعدادی از هنرمندان را می‌توانید بخوانید:
علی اوج: هیچ چیز اندازه‌ی اتحاد ارزش ندارد، امروز احترام و از خود گذشتگی است که به رپ فارسی کمک می‌کند، مرسی از عمو سهراب که با قلب بزرگش و معرفتش کلی من را شرمنده‌ی خودش کرد، برام افتخار بود دیدن کسی که طرفدارش بودم از بچگی، دوست دارم بین همه مخاطب‌ها احترام باشه و هنرمند را از روی جنگ کلمه بازی تو گذشته قضاوت نکنند، چون همه بچه ها اهداف و تصمیمات بزرگ دارند، اگه مخاطب عشق و انگیزه بدهد باعث می‌شود هنرمند انگیزه بیشتری داشته باشد و این یعنی فرهنگسازی، پس همه‌ی ما پازل هستیم، ضمنا عمو سهراب جای داداش بزرگ من است و اگر هم کسی کوچکی کرده باشد اون منم، به امید اتحاد خانواده‌ی رپ فارسی.
سهراب ام جی: هميشه معتقد بودم كه دوستى و صلح بهتر از دعوا و دشمنی است. كينه اگر تو دل بماند فقط خود آدم را آزار می‌دهد. فيتى در كار نيست ولى وقتش است كه كدورت‌ها كم شود و شايد از بين برود. دوست دارم از گروه خودمان شروع شود و دوستی‌ها مثل قبل شود.
رضا پیشرو: بخش بزرگی از هیپ هاپ رقابت و کل‌کل‌هایش است اما این دلیل نمی‌شود که دو طرف دشمن یکدیگر باشند. مثل ورزش است، خارج از زمین همه چیز باید دوستانه باشد.
اما در مورد آن تلفن بچه‌گانه باید بگویم که زیاده‌روی از طرف من بوده است و نباید اینگونه می‌شد. به هر حال تحت تاثیر سنم این اتفاق افتاد. در آخر باید بگویم که عمو سهراب نمونه است.
بعد از اتفاقات مثبتی که رخ داد این سوال در بین هوادارن گروه زدبازی پیش آمد که چرا قدمی برای آشتی دادن اعضای گروه زدبازی و همکاری دوباره‌ی هر شش عضو آن برداشته نمی‌شود. سامان ویلسون جواب این سوال را تنوع سبک‌های اعضا می‌داند و اینگونه پاسخ می‌دهد.
سامان ویلسون: این آخرین بار است که راجع به این مسئله صحبت می‌کنم ولی واقعا خودتان قضاوت کنید الان ما تمام کدورت‌ها را بگذاریم کنار ولی:
من برم در آهنگ «گل سنگم» بخوانم؟، مهراد برود در «پلنگ» بخواند؟، سیاوش در «می‌کوبم تا ته»؟ یا جی‌جی در «بیتاب»؟
نمی‌شود، کدورتی در کار نیست، نمی‌شود.

نظرت چیه...؟

