متن: پیشرو – «بمب» (با همراهی اوج)


پیشرو – «بمب» (با همراهی اوج)

قسمت ۱ – اوج:
می‌خوریم من و بیت مثل دو تا توپ به هم
مثل توپ به هم تا روت شه کم
تو فکر شایعاتین / تا بگین چاره دارین
واسه اینکه مارو بزنین زمین / ولی ما شما رو زدیم زمین
قوی تریم از این طریق / می‌رسیم به بهترین فرصت
قلمم جرم هدفم کل / بمب ریتمش كنده گنده
من مثه هیولام دارم / صبر ایوب داش
می‌خورمت درسته / همیشه هستش تنور داغ
می‌تونم داد میزنم / دافا منو باد می‌زنن
چون رو تخت پادشام / هرکی رو بخوام با گان می‌زنم
بهم بگو اوج وحشی / حواست باشه که لقمه نشی
ما اینجا حکم می‌دیم / چون فرمانده‌ی کل رپیم
پس بهتره خفه شی ببینی / چکتُ بخوری چپه شی بپیچی
بپیچی تو خودت یه رولی بپیچی / قبل اینکه تورو تو کاغذ بپیچیم
اوجم و اوج می‌دم کلماتو موج می‌دم / هول می‌دم کلمات و هول میشن
همه خول میشن بالا پایین میپرن همه موج میرن ۰۲۱
همخوان – اوج:
سعی نکن بری روی مخ ما همیشه تیز پاشو بده گوشتو به ما
خفه شو کپ کج گوش کن به حرفم می‌دم بچه محلات بذارن ک** تو یه جا هی (×۲)
قسمت ۲ – پیشرو:
هشدار، بمب فعال شده کد را وارد کنید
صفر… دو… یک
من همیشه گرمم موتورم روشن میشه با یه استارت
لاتیم پره مثل گنگ‌های تگزاس / ارباب تهرانم همیشه براق چشم‌هام
مشخص نکن برام هدف / چون من خلاف تر از هر کلانترم چاقال
حالا هی زر بزن در گوشم  / ولی من مثه تو نیستم عوام پرست
من از اول ریتمیکم، ملودیکم / هماهنگم، به تو فلو میدم
توی رپ تروریستم بیستم / یهو می‌رم یهو میام شیکم
الانم بخاطر ارادم تو رپم / اگه بخوام میشم یکی مثه گاندی
نه تو الگانسیم نه تو پنت هاوس / می‌گیریم اکس پارتی
دوست نداریم تکرار شیم / با یه اسمارتیزم اکتیویم
می‌ریم حتی بالاتر از چت مارلی / کلمات مثه عزرائیلن نیازی به اثبات نی
آره
همخوان – اوج:
سعی نکن بری روی مخ ما همیشه تیز پاشو بده گوشتو به ما
خفه شو کپ کج گوش کن به حرفم می‌دم بچه محلات بذارن ک** تو یه جا هی (×۲)
.
.
ساخته‌ی قدر

نظرت چیه...؟

