متن: شایع – «زبر» (با همراهی حصین)


شایع – «زبر» (با همراهی حصین)

قسمت ۱ – حصین:
آه خیس همه ور رام دنیا بده انگار بام
چون کج رام لیز همه ور رام لیزه ولی سرپام
شیب مسیر رو دیدم من
کمه تا رسیدن تهش بعد تهش رسیدن / من، کل راهو یه جا جوییدن
رام نمیشم هیچ جوره، نه / سر راه همیشه هم پیچ بوده مرگ
زندگی برام خاطره چید از همه چی / از باختی که سنگینه میگی اگه نبره چی
از همه چی از بردی که شیرین و میدونی که هنوز تازه اولشی هه
نه من می‌بازم و بعد برد / میخوای ببینی پس صبر کن همین
یه جوری می‌برم ببینی چپ کنی زمین
اومدی پس کجا ماهی گیری / ماهی گیری؟ شک نکن از اینجا تو خالی میری
باز شدم خار چشات معلومه / پس سری بعد هم منو دیدی کم برو لایی گیری
جات جای دیگست نیا اینجا پیش ماها نی خیلی مچکرم پس
هنوز نمی‌دونی این که داری بوده مال کی آره واقعا که خندست
چشمُ وا کن ببین اینا همه بوده مال من اما چند وقته کندم
جا نمونی شیرین برو آره بدو برو پس بکن صحبت تو کمتر
قسمت ۲ – شایع:
شیر تو شیرم شمشیر تو جیبم / چطورم؟ به نظرت بده شیر روحیش
قوی تر از خودم جز خدا نی تو دیدم / حتی از سینه‌ی قبرستون شیر دوشیدم
اومدم برا جنگ حواسم پرت چیزی نی / پس نیا دیدنم، با جعبه شیرینی
من از پا در بیام بچه چی میگی / مگه با تانک ببرنم رو تخت کلینیک
من با هر ماشین حسابی حساب کردم تو باید حساب ببری کنار بذار
برام دو تا دود جنس ناب تاپ / ببینیم چی میزنی میبینه چشمت تا به تا
پس ببین دوست خوب اینجا جاش نی بچپونی خودتو زور چپون
هم صنفاتو میشناسم جور به جور / باد پنکه نمیندازه توم تکون
ببین، من ساختم جلوم جا راه پس، پیش / ک* گفتنات رو سرم آب یخ نی
اگه پیدامون نبود یه جایی جمعیم که نیست جای هر کی
قسمت ۳ – حصین:
لب و دهن، فقط لب و دهن / تا جنگ شه که سریع میری سنگر و بغل
منم از اونا که صحنه رو بغل / تو عمل تا مقر، تا محل، تا ابد، اه
لانتوری نرو تو نقش من خودم مارم، سبز شدی در خونم
اه میدونی تا بوده ما ادامه داریم / می‌خوام بینم از رو میری یه روز یا اضافه کاری ها
قسمت ۴ – شایع:
صاف رو این زمین سفت / که خوب بفهمیش تهش میشه قضیه فیک
از وسط کلت بزن یه سری بهم / هر از چندگاهی تا قشنگ بفهمی چمه
من و پام رو زمین تا همیشه سفت / یه جور دیگه نو ولی با همه یه شکل
روحیم با باخت جورتره تا نتیجه صفر / شاید تو ندونی ولی من آخرشو حفظم

نظرت چیه...؟

