توضیحات عرفان در مورد موزیک ویدئوی «خداحافظی»


Erfan - Khodahafezi (2)

همان طور که می‌دانید موزیک ویدئوی آخرین اثر عرفان یعنی «خداحافظی»، پنج‌شنبه‌ی گذشته منتشر شد. نماهنگی که توسط تعدادی از مخاطبان و هواداران عرفان از لحاظ کارگردانی و تصویربرداری مورد انتقاد قرار گرفت. بعضی از مخاطبان این نماهنگ را ساده می‌دانستند و توقع نماهنگ ویژه‌تری را داشتند.
عرفان به تازگی در مورد این انتقادها پاسخ داده است و همچنین توضیحاتی را درباره‌ی مفهوم و بیان این موزیک ویدئو داده است که در ادامه می‌توانید آن را بخوانید:
دوست داشتم توی این ویدئوی آخر، هنری و مفهومی‌ کار کنم و حس کلنجار رفتن با خودم سرِ این مساله (خدافظی‌) که برام خیلی‌ سخت بوده رو نشون بدم. در اصل یک فیلم کوتاه ساختیم و همه ی این فیلم تو یک پرده بود، به اصطلاح پشت سر هم بود و اصلا قطع نمی‌شه که این کار بسیار دشواری هست و بر عکس، یک سری فکر کرده بودن آسون و ساده بود. داستان از دید یک شخص نامعلوم شروع می‌شه که میاد و سعی‌ می‌کنه من رو راضی‌ کنه که بمونم، و بعد از کلی‌ کلنجار و بحث‌هایی‌ که توی دنیای سیاه سفید و غم انگیز امروزم باهاش می‌کنم در آخر من روی تصمیمم می‌مونم و می‌رم، ولی‌ خاطرات و آهنگ‌های رنگیه ۱۰ سال گذشته برای من و شماها توی خونه می‌مونه برای همیشه. دلیلی‌ هم که مدل خوندنم توی ویدیو با توی آهنگ فرق داره اینه که دارم با خودم صحبت می‌کنم و حالت واقعی‌ اون هست. امیدوارم روشن شده باشه.
عرفان در ادامه‌ی توضیحاتش در مورد آلبوم آخرش می‌گوید:
مرسی‌ از همتون و این چند سال، آلبوم هم به زودی میاد که یه سری خاطره ی جدید براتون بسازم.

نظرت چیه...؟

