متن: سهراب MJ – «ابدی»


سهراب MJ – «ابدی» (با آهنگسازی خشایار SR)

قسمت آغازین:
آره هنوز راست راست راه می‌رم / یهو مثه آفتاب تابیدم
قیافمم آشناست تا دیدن / همش منو به هم نشون میدن
هی… کی اومده هان… شخصیه
قسمت ۱:
من در نمی‌زنم میام با لگد / جایی نمی‌رم اینجام تا ابد
نرم می‌رم واسه حل هر چی سختی / ما از اولم با مسائل یه کله ور می‌رفتیم
اصلا سرم که درد نمی‌کنه واسه دردسر / ولی باید ضربه زد بعدشم کله کرد
دلمم سیر باشه باز فکر گرسنه‌ست / طعمه‌هام درشتن من لقمه‌هام درسته‌ست
یه سریا می‌برن تا می‌خورن لطمه / اینا گنده الکین همش حجمه
اینا نکته نسنجیدن فقط حجوه / دوتا جمله قشنگ می‌گن عمل کشکه (کشک)
یه لقمه چپم می‌شن اصلا مزه / الان وقت هضمه
بعدش یه خواب خوب می‌چسبه (به به) / اینا فکر کردن همه چی به لفظه
نه نرسید به مغزشون چرخه ی غذا منظمه / بالاخره غوله به بقیه مقدمه
نه که عصبانی باشه فقط مصممه / اون همه رو می‌خوره این مسلمه (هی)
همخوان:
می‌خوان جاش خالی شه اون ابدیه / می‌ترسن آفتابی شه اون ابدیه
غوله خوابه… غوله خوابه… غوله خوابه… وای اگه پاشه
قسمت ۲:
اینایی که نیستن تیز می‌شن هر روز / اگه منو ببینن که سریع جیم می‌شن
نمی‌رم از رواَم خیلی‌ام حرف مفت می‌زنن / ولی اخرش تو گوشم وز وزن (زکی)
اینا زیر دستین بهشون میز می‌دم / تا نوک قله بودم اینا رو ریز دیدم
(ها) من یه اسمم، من یه سبکم / یه پا شاه کبرام من اینا کبکن
جوجه‌ها رو باس سیخ‌شون زد / یه جا میخ‌شون کرد صدا جیغشون دراد نه
از دهنمم آتیش می‌باره / جوری نیش می‌زنم نفهمن قاطیش چی داره
آره اون که درندست آخرش برندست / تو این جنگله وحشی درندشت
یکی چرندست اون یکی خزندست / از همه خفن تره اون که خطر کرد
همخوان:
می‌خوان جاش خالی شه اون ابدیه / می‌ترسن آفتابی شه اون ابدیه
غوله خوابه… غوله خوابه… غوله خوابه… وای اگه پاشه
قسمت ۳:
خیلی‌ها خوشحالن فک می‌کنن رفتم من / می‌گن زن داره درگیر بچست
نه دیگه خسته‌ست نه آرزوشونو / که برم من تا بیان تو یه لیگ برتر
حسودایه بدبخت، دارن می‌سوزن از اعماق بستر / چون جلو روم الکی به‌به و چه‌چه
بعد پشتم می‌زنن هی دو دستی خنجر / بلند شی درن
من نه جایزه‌ای میخوام نه تشکر / نه دنبال مجیزم نه اهل تکبر
اهل اجرا فراتر از تصورم / دنبال راه حل منطقی بی‌تعصب
می‌خوام هر چی گفتم ببینن همشو / بیام بعد بیفتن بشینن فقط پشت
کمر قفل همم گرخیدن روی صندلی / من دیگه ابدی شدم بنده اولیش
مرگ اصلا مرد یه دوتا چکم خورد / (هه) جلوم کفن شد
غوله خوابه… غوله خوابه… غوله خوابه… وای اگه پاشه

نظرت چیه...؟

