متن: صادق – «هنور همونم» (با همراهی آتنا)


صادق – «هنوز همنونم» (با همراهی آتنا EpiCure)

قسمت ۱:
آه زندگی آروم، آغوش باز کن، آی فاحشه، آهم با تو راز شد
بشکن کسی نیست جمع کنه / بشکن کسی نیست درک کنه
بکن کسی نیست رد کنه / بگذر کسی نیست صبر کنه
از پنجره بیرون به منظره نگاه / این سنگ‌های بی‌روح با ابرهای سیاه
دردی که پول و کاری که واسه نونه / سختی راه که واسه توی کوره
تا اینجا من از این شهر دیدم / هرچی بدویی بهت بیشتر می‌دن
ماهم از اونا که همیشه تو جهشیم / واسه خیلی‌ها سکوی پرشیم
این دنیا، چون هر تیکه‌ش یه شکلی داره همه جورش رو من دیدم از
گربه‌هایی که برا تو گرگن / تا سر به خشتک و گنگ و مبهم
جز به جز جنس و جذب کردیم / جرعه جرعه جمع و جلد کردیم
اوج قله‌ها را فتح کردیم / لحظه‌ها دیگه نیست بد ترکیب
کنیاک به دست و روزهام یه دست و بام بودی و یه بار تخمات شکست چون
مو وزی داف اومد و دماغ صاف تو سرم / دو وره بال رو تنم بوچلی حال تو شبم
دارم که دارم تو هم که داری / فرقت اینه که با ما نمی‌کاری
همه دنبال یه ذره طلان / ولی ترسو از یه ذره بلان
همخوان:
من هنوز همونم تیغه واسه هر چی مغز
من یه دیوونم که دنیام پیره
هی می‌گی چرا جدایی ازم / چون خیلی وقته با خدا می‌پرم
من دل از این دنیا می‌کنم / نمی‌دونم دارم خودم و کجا می‌برم
یه درخته تو مغزم همش / که روحم برگ‌هاشه قلبم تنش
هر کی اومد یه خط انداخت روی این قلب فرسوده که خستم ازش
من هنوز همونم تیغه واسه هر چی مغز خرابه زمونم
من یه دیوونم که دنیام پیره ولی هنوز جوونم (×۲)
قسمت ۲:
دیگه خستم از همتون / از لحن گفتن‌های بله‌تون
از این آدم‌های الکی دل خوش باشه حتما چپتون
از امروز به بعد مهم نیست برام /  می‌خوام بغض شب از این دل دراد
من یه لجن دائم الخمر / یه وزیری که قبل تو شاه و بردم
تجربه به من ثابت کرده / زندگی برای عاشق مرده
یارو می‌گه من که خوبی ندیدم جنس درون خودش هفتاد رنگه
زمان واسه کسی مسئله‌س / که فرصت از توی چشم مسخرس
پاشو درست کن اول خودت و بعد بگو تو این شب پره حرمله است
آک، مغزتو نذار، فاک، دست و نیار تو لاک، کلمه الان چقدر بگم مستم و خراب
این فصل آغوشمه، این مرد آروم تره
از این که بخواد کسی تردش کنه / چون می‌خواد طبیعت و ارزش کنه
گهگدار وقتی تک و تنهایی / همه چی و دادی و لب پرتگاهی
اون موقع خدا نزدیک تره / کف ترازو سنگین‌تره
حرف همه رو قرض می‌گیری / این شهر کوفتی رو یه قفس می‌بینی
تویی قلبت و ضربان تند / تونل تاریک و نفس‌های کند
آه زندگی آروم آغوش باز کن

1 پاسخ به “متن: صادق – «هنور همونم» (با همراهی آتنا)

نظرت چیه...؟

