متن: تهم – «مهم نیس» (با همراهی رض)


تهم – «مهم نیس» (با همراهی رض)

قسمت ۱ – تهم:
هر روز که می‌گذره به طوری که رفت نگاه می‌ندازم، می‌ندازم
هرچی هم بیشتر به خودم بگم بهتر از این می‌سازم، کافی نیست بازم
گذشته نوبت انکار چون وصل به خودمه اشکال / تندتره گذر کیهان از قدرت با سرعت پیکان
تا که حتما پاشم از سر سحر تا شب / باشم در کل اصلا همون‌طور که مردم هستن
خون‌گرم و همدل، خون‌سرد و سنگ‌دل
بگم یکی شدم با اون که کور حق ما نیست / یا تو کوره همه خواهیم سوخت و ک** لق داروین چون که
همخوان – تهم:
اوضاع خیلی بده دنیا خیلی وقته هی میچرخه اشتباه واسم اصلا مهم نیس
چون عاشقم بیشتر از هر عاشق، نه نیستم اصلا عاقل و امید دارم پس بازم اصلا مهم نیس (×۲)
قسمت ۲ – رض:
می‌کشم دود و سرمه / می‌کنم سبزی سرفه
اون پایین تو شیکم قرمه / اون بالا زوده تا پرشه
صفر تا صد / وقتی همه بستن با سرعت سفت و صف
هی می‌گن چی دار صرف / هی می‌گن بکنیم صبر
روزگار می‌ده بار می‌ده کار / می‌کنه همه‌رو پاس‌کاری
تو مال کدوم داستانی / من تو تیم عاشقام آشنا نی
مهم نیس چی بودم مرد / مهم نیست چی می‌شم من
مهم اینه الان اینجام، حس دارم می‌زنم حرف / آره می‌زنم حرف چون دیده می‌بینه فرق
تو می‌خوای همه‌شو جمع کن / ما زدیم تو کار پخش
یک گوشی قطع یه گوشی خش / رو عرشیم می‌شوریم فرش
خاکی نیس هیچ باکی / تا وقتی می‌شناسیش
تا وقتی می‌شکافیم / رد می‌دیم تو رپ، فارسیش
من خودمم، خودم می‌مونم / این و گفتم، اینم می‌دونم
که مرکز هر کی دلشه / انقدر می‌ره تا برسه
می‌مونه گوشت و پوستم / ادامه می‌دم با جونم
همخوان – تهم:
حتی اگه دنیا می‌چرخه اشتباه، من عاشقم بیشتر از هر عاشق‌
اوضاع خیلی بده دنیا خیلی وقته هی می‌چرخه اشتباه واسم اصلا مهم نیس چون عاشقم بیشتر از هر عاشق، نه نیستم اصلا عاقل و امید دارم

نظرت چیه...؟

