متن: خلسه – «کیمیا» (با همراهی سیاه و سفید و ارغوان)


خلسه – «کیمیا» (با همراهی سیاه و سفید و ارغوان)

Via: Radio Javan

سیاه و سفید و ارغوان:
شبا با هم ما ساعت ها حالت ها/شبا با هم ما ساعت ها/رل میشدن کاغذ ها
اینجا چقد دوده نه خیلی خوبه په بطریو بریز بشوره غم
اینجا چقد دوده نه خیلی خوبه په بطریو بریز بشوره غم
قسمت ۱ – خلسه:
میگم بده ولی بیخی عالی میشه/میگی آدم به این بیخیالی میشه
اینقدر خودمونو دست کم نگیریم این قلبی که تو داری یه کیمیا پیش تو
رویای عشقت خوبه تا خوابم/دوباره تشنه منو بی آبم
من گمم تو خودم تو دلم تو نسلم/خاطراتت نمیکنه ولم خو اصلا
همخوان – ارغوان:
وای یه روز دیگمونم گذشت میدونم دیگه برنمیگرده
وای خاطره ها میشه سرگذشت چقد این خستگی سخته
برگرد… برگرد… برگرد
قسمت ۲ – خلسه:
پنجره باز تو بدون لباس/دستای باد/که میکننت نازو
آزادی تو میخوای بری بی من/ولی خوب میدونی که بمیری نمیری نه
تویی که هیچوقت کنار من شاد نبودی/حسودی رو بدن تو جاش کبودی، ای کاش نبودی
تو تنها بهانه واسه مردی که یه زمانی داشت صبوری
همخوان – ارغوان:
وای یه روز دیگمونم گذشت میدونم دیگه برنمیگرده
وای خاطره ها میشه سرگذشت چقد این خستگی سخته
برگرد… برگرد… برگرد
قسمت ۳ – سیاه وسفید:
همه چی آرومه وقتی نیستی تو/وقتی با همیم دنیا میشه وارونه
دیگه نیستی خوب رفتی چون/دیگه نمیخوامت من نه نمیخوامت من
بهم زنگ نزن، نکن یاد من عشق نبود عادت بود/چیزی خاصی نبود گذر ساعت بود
همخوان – ارغوان:
وای یه روز دیگمونم گذشت میدونم دیگه برنمیگرده
وای خاطره ها میشه سرگذشت چقدر این خستگی سخته
برگرد… برگرد… برگرد (×۲)

نظرت چیه...؟

