متن: پیشرو – «باید عوض بشم»


پیشرو – «باید عوض بشم»

اینترو:
من میخوام تغییر کنم…
یه آدمی بشم که بشه بهش اعتماد کرد، بشه بهش تکیه کرد
ورس ۱:
وقتشه رو خودم کار کنم/فحش ندم و راست بگم/مثل آب بشم تو راه برم
نقاب بدمو بشکونم و نجات بدم خودمو تو رو یه ادمه جدید بشم کاملاً ، باطناً
تازه دارم میفهمم سنم رفته بالا/خوب که نگاه میکنم میخندم به اغلب کارام
مردم، منو یه شخصیت منفی میشناسن/چون همش درگیری دارم و کارام سردی میارن
من مدام درگیر بودم با ترس الکی/بحث الکی با یه دسته عوضی مثل خودم اما بعد از این
نباید اینطوری باشم سرم كه رو بالش میره نخوابم اینطوری با شک
هرچی جلوتر میرم، تنهاتر میشم/چون مثل سنگا سخت میشم و تنها تفریحم
تو آیینست فهمیدم شخصیتم پر از خرده سنگه رفیق، باید تبدیل بشن این سنگا به ابریشم
کروس:
نباید بمونم در به در شب و صبح/دنیامو بگیره دردسر و غم و بغض
اون رضای بد شر سگو خفه کن/تغییر بده ذره ذره منشو (×۲)
ورس ۲:
همش برق خونه خاموشه، تخت خونه تابوته/صبحونه نهار شامم هم یه سیگار و کابوسه
دارم سعی میکنم از این حالم بیام بیرون، چون با تلخیا پیروز نیستم هر روزه من آشوبه
از چهارچوبی که وجودمو گرفت متنفرم/همه تنهام گذاشتن تا شاید متوجه شم
خستم از پرسه زدم حسه گناه ترک وطن/مثل خلا مثل خدام بودن ته قصه کجاست؟؟
نگاه مثل پرواز عقابو تو تمام لحظه هام/نوازش دوبارتو وقتی میشم غرق خواب
با همدیگه بریم به یه جای بی سر صدا/مثل تصویر تو فال قهوه بشیم محو ماه
کروس:
نباید بمونم در به در شب و صبح/دنیامو بگیره دردسر و غم و بغض
اون رضای بد شر سگو خفه کن/تغییر بده ذره ذره منشو (×۲)

نظرت چیه...؟

