متن: لیتو – «پلنگ» (با همراهی جی جی و سیجل)


لیتو – «پلنگ» (با همراهی جی جی و سیجل)

Via: Radio Javan

اینترو
هه هه هه هه هه هه
جی جی سیجل ل ل لیتو
کروس – لیتو
اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن سیخ میخ نه نمی‌خوان
اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن سیخ میخ نه نمی‌خوان
ورس ۱ – سیجل
پلنگ پلنگ پلنگ پلنگ من عاشق پلنگم/دور و ورم یه لشگرن، نباشن که ملنگم
وای وای چه پلنگی/موها هایلایت چشه رنگی
بای بای به چپم نی/آره هایدایی زدم ته بندی
وقتی که دیگه سقش سره/موقعش شده تقش بره
پاها بیاد رو گردن، بخوره به فکش گره
منو دید و یهو دلش ریخت/میخواد برم جلو بهش سیخ
بزنم از اون مدلا/که در میاد ارزون هتلا
نه نگو ننه من غریبم/سیجلم همه فن حریفم
زرد، سیاه، سفید، میان/مرد میخوان و سه تیغ میان
منم سیگارم و کشید میام میام میام میام میام
بهش برسونم عرق سگی/فرغون و ولش فقط سگی
کروس – لیتو
اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن سیخ میخ نه نمی‌خوان
اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن سیخ میخ همه نمی‌خوان
ورس ۲ – لیتو
همه جوره من/فن ک*نتم/پلنگی پس نرو خونه شب
لبُ جون من/بده تو به من جونور
ادا اطوار جلفی میاد/میگه با من سلفی میخواد
آب میوه از سیفی میاد/بپره هم حیف نی زیاد
نه من میام الان با دوتا پلنگ نیاوران/آره از اون پلنگ خوبا/گل سرشون و النگوها
کم شده که پلنگ بیاد سر و بده بعد سریع بره زود/نه شده یه فنم بیاد سلیقه‌ی من سلیقه‌ی خوب
همش به بنز نگاش/اون لنز چشاش
خوده ایدز یه راش/چه برسه هی بره لاش
میده میگه بگیر بعد بیلیط و/تهران دوبی شب میری تو
باشه دو بار میگیرم برات/خوردی بد به سگ بیتی تو
کروس – لیتو
اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن سیخ میخ همه نمی‌خوان
اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن اینا خیلی پلنگن سیخ میخ همه نمی‌خوان
ورس ۳ – جی جی
وو لب و بده تستی/می‌پاشم روت فاز ALS نی (به چاش دعوت شدی)
یه مشت کودن نه؟ ولی آخرش رابطه وایرلس نی
می‌خوادش حتی از رو شلوارم/اینایی که پلو من هارن/مریض نه ولی گلو درد دارن
دورش زیاد گرم نیست/جز Herpes Chlamydia
راه میره پاشنه داغون، کاشت ناخون/باس برم باش یه راه جون
میگه فن من و بهزاد/هفتادیه حتما سه، چهار
میاد جلو چشه هیز/می‌خواد بدم فشِ یه ریز
Tea Bagi لیپتون/Deep Throat با ریتم تند
اینا خیلی… اینا خیلی…
میاد میده میره خیلی معترض نی/یوزپلنگ ایرانی من نمی‌ذارم منقرض شی چون…
پلنگ پلنگ… هرجا میرم
پلنگ پلنگ… دور و ورم
پلنگ پلنگ… عاشقتم
پلنگ پلنگ
اوترو – سیجل
سلامتی پلنگامون رنگاوارنگ‌ترها باحال/سلامتی همه دکیا هر کدومشون جراح سال
سلامتی پلنگامون رنگاوارنگ‌ترهاباحال/سلامتی همه دکیا هر کدومشون جراح سال
ببر بدوز بخر یه روز، بکن بپوش بزن بدوز/بدوز بخر بکن بپوش ببر یه ور بدوز به پوست
ببر بدوز بخر یه روز، بکن بپوش بزن بدوز/بدوز بخر بکن بپوش ببر یه ور بدوز به پوست

1 پاسخ به “متن: لیتو – «پلنگ» (با همراهی جی جی و سیجل)

نظرت چیه...؟

