متن: تیک تاک – «این لحظه ها» (رسمی)


تیک تاک – «این لحظه ها»

قسمت ۱ – مافی:
میگم ببین ولی پلک کمتر بزن/تحویل میده هی لبخند به من
باز میگم قدر دنیاتو بدون/نذار بگذره نرمال و یجور
شاید روت فشار باشه و مجبور باشی/باید شل کنی فک کنی درمونگاهی
آخه این بهتره به نفعمه زندگی/باید بگذره بالاخره
اگه بد آوردیم بگو چش زده به درکه/چرا آدم عصبی شه بپره به طرفش
پس امروز و بچسب که شنبه هیچه/که برنامه چیدی براش هفته ی پیشش
دورم دشمن حریف داش/ولی میبینم با مثبت ترین فاز
چون که میدونم قدرت همینجاست/زندگی و تکی میخوام برسونم به خوش طعم ترین جاش
همخوان:
این لحظه ها مال مان بله/یجوری باش که انگار باره آخره
به اینی که داری قانع باش خره… وگرنه میبینی ثانیه ها با یه باد رفت
این لحظه ها مال مان بله/یجوری باش که انگار باره آخره
به اینی که داری قانع باش خره… وگرنه میبینی ثانیه ها با یه باد رفت
قسمت ۲ – ساعی:
اوج بدبختی، مختم ردی/من یه منفی گرام دنیا تو چقدر تلخی
پس یه منفی دیگه هم میذارم پشت هر منفی
روز سختی داشتم ولی زندگیه دیگه/ته روز ازت کل انرژیه میره
مسیرو میشه ساختش از رو هدف/من قاتلم، قاتله ایده های بد تو سرم
یه سکوت و اداهای پشت سرش/پُر معناهای مبهمه
یه حرف و چندتا راه گفتنش/یه حرف از زوایای مختلف
انرژی مثبتیم، بهشتیم مستقیم/کار مال منه، کاما لِممه
گرفتی خب رفیق/یه فکری کن سریع
ثانیه ها با ریه ها اونم نخ نخ رفت تخته گاز
باربیم مثل منه، اونم بد خَستس از نفاز/وقت نخر وقت بساز
اونا که زندگی نمیکنن تو قمار میبازن/پس زندگیمو میکنم و ازش شعار میسازم
همخوان:
این لحظه ها مال مان بله/یجوری باش که انگار باره آخره
به اینی که داری قانع باش خره… وگرنه میبینی ثانیه ها با یه باد رفت
این لحظه ها مال مان بله/یجوری باش که انگار باره آخره
به اینی که داری قانع باش خره… وگرنه میبینی ثانیه ها با یه باد رفت
قسمت ۳ – SR:
ورق زدم مغزمو، دیدم دونه دونه ثانیه ها/همش رفتن از دم من رد کردم همه رو
چک کردم دیدم دلم شده از قبلنم تنگتر/فردا هم این لحظه هارو میخوام از اول برگردم
چند وقته بوده یه آرزوم، که دردام هرجا میرن بِرن پی کارشون
کودک درونت قراره بره از چنگت/از اینجا به بعد دیگه دلت از سنگه
اعصاب و روانتم عین من جنگه/ولی مهم نیست بده من دستتو گریه هم بسه چون
اون لحظه هاش شاید بشه عوض شه
همخوان:
این لحظه ها مال مان بله…
این لحظه ها مال مان بله/یجوری باش که انگار باره آخره
به اینی که داری قانع باش… وگرنه میبینی ثانیه ها با یه باد رفت
 قسمت پایانی:
Once Again Tik Taak In The Seen You’ve Never Seen Something Like This
فکت افتاد؟

نظرت چیه...؟

