متن: سوگند – «بلیط یک طرفه»


سوگند – «بلیط یک طرفه»

میخوام از اینجا برم یجای دیگه
کـه نبینم روی تورو بار دیگه
چون که با تو بودن یه کابوس تکراریه
ترک خاکی که تو توش باشی اجباریه
میرمو نمیکنم پشتمو نگاه
یه بلیط یه طرفه دارم به اون دور دورا
اونجـایی که از تو دیگه نیس خبـری
همون جایی که نمیشناسم هیچ عهدی رو
جایی که نداره راه برگشتن
همون جایی که میگن توش هیچ کمری نشکسته از عشق
بازی باهات نمیکنه سرنوشت
نشکسته از عشق
نشکسته از درد روزگـار
دفعه ی دیگه که چشمامو میبندم
نمیخوام ببینم خواب تورو
دفعه ی دیگه که دارم من میخندم
نمیخوام بکنم یاد تورو من بودم با دلم تنها و اومدی یهویی این دلم مال تو شد
ریشه کردی توی قلبمو نمیری بزار که بمیرم پاشو برو
دفعه ی دیگه که چشمامو میبندم
نمیخوام ببینم خواب تورو
دفعه ی دیگه که دارم من میخندم
نمیخوام بکنم یاد تورو
من بودم با دلم تنها و اومدی یهویی این دلم مال تو شد
ریشه کردی توی قلبمو نمیری بزار که بمیرم پاشو برو
میرم جایی که بهم نرسه دست تو
دلم از خزون زندگی خسته شد
میرم به امید فصلی نو
درای زندگی همه روم بسته شد
گفتی تو رسمو رسومت دروغ نیس
قلب منو ربودی و تــو فروختیش
اصلا نفهمیدی چی اوردی به روزم
دیگه حسی باقی نمونده تــو وجودم
میرم بجایی که هیچ غمی نیس
نیازی به بستن بارو بندیل نیـس
میرم به جایی که نمونده باقی
هیچ گونه راهی برا برگشت
دفعه‌ی دیگه که چشمامو میبندم
نمیخوام ببینم خواب تورو
دفعه‌ی دیگه که دارم من میخندم
نمیخوام بکنم یاد تورو
من بودم با دلم تنها و اومدی یهویی این دلم مال تو شد
ریشه کردی توی قلبمو نمیری بزار که بمیرم پاشو برو…

1 پاسخ به “متن: سوگند – «بلیط یک طرفه»

  1. بازتاب: سوگند – موزیک ویدئو «بلیط یک طرفه» | What...? RAP·

نظرت چیه...؟

